Bo każda z Nas jest SuperWoman

Nie czekaj, dołącz do nas już dziś!!!

Bo każda z Nas jest SuperWoman

Nie czekaj, dołącz do nas już dziś!!!

Zajęcia

1. TRENING OBWODOWY – trening na sprzęcie wykorzystującym OPÓR HYDRAULICZNY, dzięki czemu jest formą ćwiczeń bardzo BEZPIECZNĄ – świetnie chroni stawy, a przy tym NIEZWYKLE EFEKTYWNĄ. Trening największą popularnością cieszy się wśród kobiet, zawdzięcza to swojej prostocie i POŁĄCZENIU TRENINGU SIŁOWEGO I AEROBOWEGO. Jest to bardzo efektywna metoda treningowa polegająca na wykonywaniu grupy ćwiczeń w określonej kolejności – ćwiczenia przy użyciu sprzętu hydraulicznego naprzemiennie z ćwiczeniami aerobowymi i siłowymi – przy użyciu hantli, bosu, taśm etc., Ćwiczenia odbywają się w krótkich interwałach czasowych.

Podczas 45 MINUTOWEGO TRENINGU pracują wszystkie główne GRUPY MIĘŚNI, co pozwala SPALIĆ WIĘCEJ KALORII niż w tradycyjnym treningiem siłowym. Ćwiczenia są wykonywane we WŁASNYM TEMPIE – to ćwiczący o nim decyduje. Trening jest DOSTOSOWYWANY INDYWIDUALNIE – odpowiedni dla osób o różnym poziomie kondycji fizycznej, chcących powrócić do formy, dla osób niepodejmujących wcześniej aktywności fizycznej, z nadwagą i otyłością, dla osób starszych, a także osób wysokiej sprawności fizycznej. Dzięki wykorzystywaniu w treningu sprzętu hydraulicznego trening jest odpowiedni także dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej spowodowanej bólami stawów, mięśni czy kręgosłupa. Trening trwa jedynie 45 MINUT i można do niego DOŁĄCZYĆ W KAŻDYM MOMENCIE. Przez cały trening, każda z Klubowiczek pozostaje pod STAŁĄ OPIEKĄ TRENERA.

Cały trening trwa tylko 45 minut

Osobista opieka trenera przez cały trening

Urządzenia hydrauliczne czyli brak dodatkowego obciążenia

Cardio i trening siłowy czyli 2w1 w treningu obwodowym

W każdym wieku i na każdym poziomie kondycji

Najefektywniejsza metoda treningu dla kobiet

2. SEXY BODY – są to zajęcia zawierające kompleksowy zestaw ćwiczeń obejmujący wszystkie partie mięśniowe i wszechstronnie wzmacniające, modelujący i ujędrniający ciało. Zajęcia rozpoczyna intensywna rozgrzewka, następnie część wzmacniająca oparta na  połączeniu pracy mięśni rąk, brzucha, pleców, pośladków oraz nóg. Ćwiczenia w szybszym tempie oraz większa liczbie powtórzeń sprzyja wyższej intensywności zajęć. Podczas zajęć wykorzystywane są przybory takie jak hantle, taśmy oporowe, stepy.

Kompleksowy zestaw ćwiczeń

Intensywny trening, szybkie tempo

Wzmocnienie mięśni rąk, brzucha, pleców, posladków oraz nóg

Intensywna rozgrzewka, większa liczba powtórzeń

Różnorodność stosowanych przyborów - hantle, taśmy oporowe, stepy

Ćwiczenia wszechstronnie wzmacniające, modelujące i ujędrniajaće ciało

3. PŁASKI BRZUCH – są to zajęcia przeznaczone dla osób, którym szczególnie zależy na wyrzeźbieniu i wzmocnieniu mięśni brzucha oraz na spaleniu tkani tłuszczowej i wymodelowaniu talii. Pierwsza część ćwiczeń to intensywna rozgrzewka, po której następuje specjalistyczny trening ukierunkowany na ukształtowanie mięśni brzucha. Całość kończy się relaksującym stretchingiem. Ćwiczenia, które pomogą w poprawieniu kondycji oraz zdobyciu pięknej i smukłej sylwetki. Zajęcia dedykowane są dla osób na każdym poziomie zaawansowania.

Intensywna rozgrzewka, specjalistyczny trening mięśni brzucha i relaksujący stretching

Wzmocnienie mięśni brzucha oraz wymodelowanie talii

Dedykowany dla osób na każdym poziomie kondycji fizycznej

Poprawa sprawności fizycznej

Intensywne spalanie tkanki tłuszczowej

Efekt - perfekcyjne mięśnie brzucha :)

4. MIX DANCE + SEXY PUPA – to zajęcia taneczno-wzmacniające, oparte na żywiołowych, prostych krokach, połączonych ze wzmacnianiem całego ciała, a zwłaszcza mięśni nóg i pośladków. Na zajęciach intensywnie spalamy tkankę tłuszczową na całym ciele, rzeźbiąc przy tym cudownie całe nogi i pośladki! Obiecujemy, że będą intensywnie płonąć, a z zajęć wyjdziecie spocone i usatysfakcjonowane

Zajęcia taneczno-wzmacniające

Zajęcia oparte na żywiołowych, prostych krokach, połączonych ze wzmacnianiem całego ciała

Wysmuklenie sylwetki oraz poprawa kondycji

Intensywnie spalamy tkankę tłuszczową na całym ciele, rzeźbiąc przy tym cudownie całe nogi i pośladki!

Poprawa elastyczności mięśni i ujędrnienie dolnych partii ciała

Doskonała zabawa!!!

5. TABATA – są to ćwiczenia składające się na trening o niezwykłej intensywności, który wykonuje się przy obciążeniu własnego ciała. Celem treningu jest poprawa zarówno wydolności anaerobowej (beztlenowej), jak i aerobowej (tlenowej), a co za tym idzie – zwiększenie wytrzymałości i wydolności organizmu. W związku z tym spalenie zbędnej tkanki tłuszczowej jest „skutkiem ubocznym” intensywnych ćwiczeń. Ćwiczenia angażują jednocześnie wiele grup mięśniowych, w równomierny sposób. TABATA zwiększa bardzo szybko wytrzymałość i wydolność organizmu, uruchamiając przyśpieszoną przemianę materii, a tym samym spalając zbędną tkankę tłuszczową.

UWAGA!!! TABATA ZDECYDOWANIE NIE JEST POLECANA OSOBOM CIERPIĄCYM NA NADCIŚNIENIE TĘTNICZE, OTYŁOŚĆ, MAJĄCYM PROBLEMY Z WYDOLNOŚCIĄ ORGANIZMU.

Zestaw ćwiczeń doskonale modelujących sylwetkę

Poprawa kondycji, zwiększenie wytrzymałości i siły

Krótki i intensywny trening, zwiększający tempo przemiany materii

Rewelacyjne efekty w spalaniu tkanki tłuszczowej

Tkanka tłuszczowa jest spalana jeszcze do kilku godzin po treningu

Uelastycznienie mięśni oraz redukcja przykurczy mięśniowych

6. CROSS TRAINING – jest treningiem wytrzymałościowo-siłowym, połączeniem zróżnicowanych i intensywnych ćwiczeń, łączącym w sobie elementy gimnastyki sportowej, lekkoatletyki i ćwiczeń z obciążeniem, wszystko to ma na celu podniesienie wydolności organizmu. Jest to unikatowy i bardzo skuteczny trening, który pozwala na osiągnięcie doskonałej kondycji i sylwetki. To także stawianie sobie wyzwań, pokonywanie barier oraz walka z czasem i samym sobą. Różnorodność cross-treningów oraz fantastyczne efekty regularnych ćwiczeń przyciągają do nich bardzo wiele osób.

trening wytrzymałościowo -siłowy

Połączenie ćwiczeń o zróżnicowanej intensywności,

Łączy w sobie elementy gimnastyki sportowej, lekkoatletyki i ćwiczeń z obciążeniem

Bardzo skuteczny trening, który pozwala na osiągnięcie doskonałej kondycji i sylwetki

To stawianie sobie wyzwań, pokonywanie barier oraz walka z czasem i samym sobą.

Trening różnorodny i dający fantastyczne efekty regularnych ćwiczeń

7. TRENING ODCHUDZAJĄCY – to zajęcia ukierunkowane przede wszystkim na spalanie tkanki tłuszczowej. Dzięki niemu, podkręcisz swój metabolizm, wzmocnisz całe ciało i poprawisz swoją wytrzymałość. Jest to trening, który łączy naprzemiennie ćwiczenia cardio z ćwiczeniami kształtującymi i ujędrniającymi sylwetkę. Systematycznie wykonywany, prowadzi do redukcji masy ciała!

Intensywny trening ze zmiennym tempem

Kompleksowy zestaw ćwiczeń wzmacniających połączony naprzemiennie z ćwiczeniami cardio

Tkanka tłuszczowa jest spalana jeszcze do 24 godzin po treningu

Dzięki niemu, podkręcisz swój metabolizm, wzmocnisz całe ciało i poprawisz swoją wytrzymałość

Systematycznie wykonywany, prowadzi do redukcji masy ciała!

Poprawa wydolności w znacznie krótszym czasie niż przy standardowym treningu

8. CELLULIT REDUKTOR – krótki – 30-minutowy – specjalistyczny trening, którego celem jest jak najbardziej efektywne – równomierne – spalanie tkanki tłuszczowej. Zajęcia są intensywne i oparte o najskuteczniejsze ćwiczenia i metody modelujące kobiecą sylwetkę. Przynoszą rewelacyjne efekty w spalaniu tkanki tłuszczowej w najbardziej uciążliwych miejscach. Powodują pozbycie się cellulitu oraz ujędrnienie i wzmocnienie nóg, pośladków i brzucha.

Krótki i intensywny trening – tylko 30minut

Najskuteczniejsza broń w walce z cellulitem

Regularny trening perfekcyjnie modeluje kobiece ciało

Ćwiczenia zapewniają szczupłą sylwetkę: płaski brzuch, jędrne pośladki i smukłe uda

Przyśpieszone spalanie zbędnej tkanki tłuszczowej

Poprawa kondycji fizycznej, wzmocnienie mięśni

9. HIIT (z angielskiego High Intensity Interval Training) to intensywny trening interwałowy dla wszystkich, którzy chcą SZYBKO SPALIĆ TKANKĘ TŁUSZCZOWĄ oraz poprawić wydolność organizmu. Treningi interwałowe są bardziej skuteczne niż aerobowe oraz szybciej widoczne są ich rezultaty. Trening jest KRÓTKI, ALE BARDZO INTENSYWNY. Regularne, choć krótkie treningi HIIT szybko dają rezultaty w postaci zgubionych kilogramów. Warto wiedzieć, że trening ten PRZYSPIESZA METABOLIZM na kilka godzin po ćwiczeniach, a to znaczy, że nasz organizm odczuwa jego dobroczynne działanie po zakończonym wysiłku. Ponadto ta forma treningu powoduje, że serce i cały układ krwionośny muszą pracować na najwyższych obrotach. Dzięki temu wzmacniamy serce, płuca i mięśnie, a oprócz tego zapobiega lub opóźnia wystąpienie cukrzycy typu 2. Więc ćwicząc, nie tylko DBAMY O SYLWETKĘ, ale także o ZDROWIE.

Krótki i intensywny trening – tylko 30minut

Modelowanie wszystkich problematyczych partii kobiecego ciała - brzuch, pośladki, uda i ramiona

Wysmuklenie sylwetki oraz poprawa kondycji

Tkanka tłuszczowa jest spalana jeszcze do 24 godzin po treningu

Poprawa elastyczności mięśni i ujędrnienie ciała

Efekt – świetnie wymodelowana sylwetka :)

10. STEP FUNKCJONALNY – to zajęcia, które są połączeniem klasycznego aerobowego treningu na stepie z ćwiczeniami funkcjonalnymi, które angażują całe ciało oraz naśladują nasz ruch w codziennym życiu. Niewątpliwą zaletą tego treningu jest jego ogólnorozwojowość – poprawia balans, propriocepcję (czucie głębokie), stabilizację i siłę oraz jego intensywność – która pozwala spalać dużo, BARDZO DUUUŻO KALORII. Dlatego trening ten jest tak atrakcyjny i skuteczny.

Intensywny trening, szybkie tempo

Połączenie klasycznego aerobowego treningu na stepie z ćwiczeniami funkcjonalnymi

Ćwiczenia funkcjonalne - angażują całe ciało oraz naśladują nasz ruch w codziennym życiu

Trening ogólnorozwojowy – poprawia balans, propriocepcję (czucie głębokie), stabilizację i siłę

Pozwala spalać dużo, BARDZO DUUUŻO KALORII

Zestaw ćwiczeń wszechstronnie wzmacniających, modelujących i ujędrniających całe ciało

11. TRENING FUNKCJONALNY – to nowoczesne podejście do treningu wzmacniającego, który jest oparty na wielostawowych, ćwiczeniach funkcjonalnych angażujących jak największą ilość mięśni podczas jednego ćwiczenia. Kompleksowo działamy na mięśnie i stawy, poprawiamy siłę mięśni, wydolność i sprawność Twojego ciała a forma zajęć sprawia, że przy okazji doskonale się bawimy.

Nowoczesne podejście do treningu wzmacniającego

Zestaw ćwiczeń wszechstronnie wzmacniających, modelujących i ujędrniających całe ciało

Trening oparty na wielostawowych, ćwiczeniach funkcjonalnych angażujących jak największą ilość mięśni

Poprawiamy siłę mięśni, wydolność i sprawność Twojego ciała

Forma zajęć gwarantuje świetną zabawę i ogromny zastrzyk pozytywnej energii

Doskonale modeluje sylwetkę i pomaga spalić zbędną tkankę tłuszczową

12. ZUMBA – to przede wszystkim DOSKONAŁA ZABAWA dla każdej z Was – niezależnie od poziomu zaawansowania i kondycji :) – zajęcia te są połączeniem elementów tańca oraz aerobiku – doskonale poprawiają kondycje oraz kształtują smukłą sylwetkę, To dynamiczny, ekscytujący oraz skuteczny program fitness. Zajęcia składają się z szybkich i wolnych rytmów wzmacniających i rzeźbiących sylwetkę.

Doskonała zabawa dla osób na każdym poziomie kondycji fizycznej

Zajęcia te są połączeniem elementów tańca oraz aerobiku

Doskonale poprawiają kondycje oraz kształtują smukłą sylwetkę

Poprawa koordynacji oraz pamięci ruchowej

Dynamiczny, ekscytujący a przed wszystkim skuteczny program fitness

Zajęcia składają się z szybkich i wolnych rytmów, dzięki którym przepalamy mnóstwo kalorii

13. MIX AEROBIC – to trening wzmacniający ogólnorozwojowy, który łączy wysiłek kondycyjny z ćwiczeniami wzmacniającymi wszystkie najważniejsze grupy mięśniowe – brzuch, grzbiet, uda, pośladki, klatka piersiowa, mięśnie rąk itp. Doskonale modeluje sylwetkę i pomaga spalić zbędną tkankę tłuszczową. To także świetna zabawa i ogromny zastrzyk pozytywnej energii.

Wzmacniający trening ogólnorozwojowy

Połączenie wysiłku kondycyjnego z ćwiczeniami wzmacniającymi

Wzmacnienie wszystkich najważniejszych grup mięśniowych

Doskonale modeluje sylwetkę i pomaga spalić zbędną tkankę tłuszczową

Świetna zabawa i ogromny zastrzyk pozytywnej energii

Doskonały dla osób na każdym poziomie kondycji fizycznej

14. ZDROWE PLECY – są to zajęcia oparte na najlepszych profilaktycznych ćwiczeniach wzmacniających mięsnie i utrzymujących kręgosłup w dobrej kondycji. Zajęcia odbywają się w wolnym tempie, przy spokojnej muzyce. Podczas treningu wzmacniamy mięśnie głębokie brzucha oraz stabilizatory kręgosłupa, powodując ogromny wzrost gibkości oraz rozluźnienie przykurczy mięśniowych w naszych ciałach. Trening oparty jest o metodę Pilatesa oraz elementy jogi. Jest doskonałym uzupełnieniem treningu siłowego oraz doskonała profilaktyką dolegliwości i dysfunkcji kręgosłupa. Trening odbywa się także ze szczególnym naciskiem na wzmacnianie mięśni brzucha – ZDROWE PLECY + PŁASKI BRZUCH oraz na stretching – ZDROWE PLECY + STRETCHING

W każdym wieku i na każdym poziomie kondycji

Redukcja wad postawy oraz wzmocnienie mięśni pleców

Eliminacja bólów pleców

Redukcja przykurczy mięśniowych

Wzmocnienie i uelastycznienie mięśni

Wolne tempo, relaksacyjna muzyka

15. STRETCHING – ROZCIĄGANIE są to zajęcia rozluźniające. Krótki – 30-minutowy trening relaksacyjny – świetnie wpływa na całe ciało. Rozciąga wszystkie grupy mięśni, uelastycznia je i zwiększa ruchomość stawów, eliminuje napięcia oraz pozwala eliminować i zapobiegać przykurczom. Regularny stretching jest bardzo istotnym elementem treningu, ponieważ przyczynia się do wzmocnienia ścięgien, zwiększenia elastyczności i gibkości, nadania mięśniom smukłego wyglądu oraz polepszenia ukrwienia, przez co przyspiesza proces regeneracji Szczególnie polecany osobom, które godzinami pozostają w tej samej pozycji – na przykład przy komputerze.

Krótki i relaksacyjny trening – tylko 30minut

Zwiększa ruchomość stawów, eliminuje napięcia oraz przykurcze

Wzmacnia ścięgna, rozluźnia mięśnie po treningu, zwiększa elastyczność i gibkość

Nadaje mięśniom smukły wygląd, rozciąga je i uelastycznia

Polepsza ukrwienie, przez co przyspiesza proces regeneracji

Szczególnie polecany osobom, które godzinami pozostają w tej samej pozycji